nuffnang

Tuesday 3 May 2011

kak gemok yang kini menjadi langsing~~

okeh geng gua bukan apa tadi gua dah menaip satu entry yang first so gua tengok sambutan memberansangkan seperti "tenuk menghurung gula"so biasalah kan kalau Abg deryck yang taip ny mestylah fofular kan sapa x kenal abg deryck...owh kalau ampa x kenal meh aku nak bagi kenal...
*****
*****
***
ni dia si mamat hidung beso~~bak kata kak salmah*bukan nama sebenar.
\\\\\\\\\\\
\\\\
\\
so korang cuba bandingkan dengan dia ny plak ada sama rupa dak.....
mybe lain rupa tapi hidung still men tenuk gak. kan3..haha
dia ny nama dia ak x taw lah sapa dia tapi yang penting dia bukan peminat ak pon...hati ak ny dah mula mencanak dan menegak kepada abg deryck gak walaupun tsunami datang melanda universiti malaya....x logik plak kan tsunami nak hantam tengah-tengah kl ny...tapi kuasa Allah sapa yang taw gunung everest pon buleh tenggelam...kalau dah tenggelam gunung everest tu nanty mesty "tenuk-tenuk" aku semua kena beli pelampung..so kesian lah kat tenuk-tenuk aku...aku plak nak kena jadik penyelamat..ahh x dak masa...cepat nak p gym plak ny...
*hah selamat lah ang wahai binatang tenuk thsunami  x mai lagi..keh3
nty abg deryck beli pelampung kat cek nah..ehehe..dunt worry!!


okeh berbalik kepada tajuk ak ny maknanya ak x menjawab soalan lagi kan aku cuma merepek bagai kerang muka tenuk ja dari tadi..so kalau korang follow entry first gua....gua ada janji nak tulis tentang sorang minah ramping ny kan*ala ayat nak bagi sedap hati dia ja..padahal ak still pgel *kak mok--->pangilan manja tu...heee.atau nama nya SALMAH...JANGAN MARAH KAK MOK...NTY X HENSEM MCM ORANG LAEN...

okeh sebenarnya gua mula berbuger ny pon sebab dia lah...mula-mula ak bleyh kenai ngn si salmah ni pon masa hari poster tuh...nak dijadikan cerita yang mengarut ny ak ada pameran poster jugak hari tuh dekat datraan straw..whahaahaha marah orang UM dekat aku..keh2..okeh ak mcm mana terhusyar dia punya senyuman konon killer lah sangat...dalam hati ak cakap uih akak ny asyik melempar kan senyuman "kerang mengawan" sja  ceh ak pon senyum comel lah bajet....so dalam pikiran aku..ak tengok si salmah ni x*carrot* mcm orang laen..bguih jugak ak berbaik-baik ngn depa-depa ny...lagi pon depa ny x lah huru hara n bajet ayu  n berlagak bagai siput sedut....so ak pon memikirkan mcm mana ak nak berkawan-kawan dengan depa-depa ny...

so apa lagi  zaman dah majulah abg deryck gua try search2 nama si salmah ni dalam muka buku                        ----->facebook
lepas tu jumpa lah si minah senget ny...pas tu selang dalam bebrapa detik dan ketika dia pon menapproving lamaran aku...pas tuh ayat first gua cakap x bagi assalamulaikum pon just ak ak cakap suka tengok SALMAH senyum...apa lagi si salmah ny terus laju sepantas taufan membalas comment gua..dia terus malu bagai kura-kura lapar kangkung..ak bayang jela..haha..dia cakap blushing..haha gua buat slumber macho jela pas tuh...so setelah kenal dan beberapa hari lepas tuh ak follow si salmah dan kawan-kawan p midvalley so jalan punya jalan diorang oke saja style gangter2 yakuza katakan tu yang ak suka x dak plastik beg punya...kami p lawan bowling....bila lawan bowling korang nak taw x si gangter2 yakuza ny dah kalah dengan gua...hahha..padan muka kaw gangter...gua ny x pandai jugak nak maen tapi tah nak tunjuk hero ala2 abg deryck lah katakan semua jadik ape ade hal~~hahahaha..so bukan main marah lah si salmah ny dah muka dia pon dah jadi bagai "unta kelaparan"
tapi bukan mcm ni sangat lah dia comel..---->kak mok jangan amek ati noh.. =) 
kena rock selalu \m/
ny yang ak nak tunjuk sebenarnya..kekalahan gangter-gangster yakuza ny..tapi depa semua comel...*ayat amek ati nih..haha..
so ak dah merepek panjang sangat ny--->ak just nak bagi tawu mcm mana ak boleh berbuger ja...so setelah lama gua kenal ngn diorang ny..si salmah cita kat ak dia tengah berjalan blog...ak pon dengan perasan yang culuture aktiviti nie apa lagi tnya lah---->dengan sopan santun budi bicara ak bertanya 'hai si salmah best ka baca blog...dia selalu cakap jangan kacau...so ak dengan muka yang merajuk mcm asam jawa ny pon try kodek-kodek blog-blog membr ak yang sebelum ny ak x penah pon baca bendalah tu...lastly ak mcm bosan lah sebab x abis-abis semua nak cita jiwang karat angin gak lah ak..ny yang ak nak mengamuk bagai mak aku yang hensem ny...grrr...
so si salmah ny bagi satu link kat ak iaitu Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau  n satu lagi Blog Realiti Konspirasi ZackZukhairi...

SO~~~bila ak baca bloge budak-budak mentah ni----->jangan marah faiz tapit nty abg deryck belanja choki2 taw...hahaha.ak rasa ehh...boleh hilang tension jugak nih...so ak pon apa lagi ak terus memikirkan idea-idea yang senget untuk korang...tapi tujuan ak tulis blog ny bukan nak bagi popular sangat ny just ak bagi hilang bosan ja...so ampa jangan marah ak..nty ak nanges ampa taw..ak ny dah lah anak manja...alololo ucuk2...haha

okeh tu jelah ak nak gtaw..yang ak ny bermula menulis blog ny daripada seorang gadis comel bernama salmah bukan nama sebenar..
so ampa semua dah paham kan...apa lagi selamat beramal lah...good luck for exam nanty ak buat entry baru..ak nak p gym ny nak bagi body ak berketul-berketul maklum lah ak kan kuruih kering..hahaha



salam abg deryck----->\m/






No comments: