nuffnang

Monday, 23 May 2011

selamat hari cikgu




hyep assalamualaikum..=)
 (senyum sampai telinga)

selamat hari cikgu diucApkan kepada semua cikgu-cikgu tanpa anda siapalah kami...aiceh.!!
sayang semua cikgu-cikgu aku..dari sekolah tadika sampai ke sekolah menengah...
yang aku confius lecture tuh cikgu jugak ka???
ish~mcm nie gua kena buat satu hari lain...
selamat hari lecture!!!

okeh nak story sikit..baru-baru nie kami punya geng telah menyerbu Sekolah Menengah Kebangsaan Penanti..
haru biru jadinya kalau budak-budak nie balek..
cikgu-cikgu semua gerenty senyum sampai telinga tengok kami datang...heee~~
ish biasa lah badge terbaek kat sekolah penanti katakan..
6ATAS 2 sapa ketua tingkatan..cewahhh!!
sapa pemain bola sepak..
lu pikir lah sendiri..

nak cita yang geng-geng kami dah buat satu suprise dekat cikgu-cikgu tercinta..


nie haa bawak kek bagi kat cikgu-cikgu..hee..
so apa lagi berborak-borak lah dengan cikgu-cikgu..cerita itu cerita sana,gossip sini gossip sana..
pusing-pusing satu sekolah..ish berjalan jep mesty budak-budak pandang tu yang susah tuh...
kadang-kadang terpikir jugak..hensem ke aku nie semua orang pandang jew...wahahahahahaa...

okeh dah malas nak merepek lagi...
hope cikgu-cikgu tersayang..kami semua sayang cikgu..
jasa cikgu amat kami hargai..
doakan anak-anak muridmu berjaya..hope cikgu-cikgu sekalian menjadi guru yang cemerlang..amin~



salam abg deryck------>\m/

1 comment:

cikblurr said...

weh p x ajk aku..ni yg nk majuk ngan ampa semua nih...huhuhu...